اخبار روزفناوری

PlayStation 5 Pro می تواند با 2 ترابایت حافظه عرضه شود. احتمالاً سیستمی آرام و باحال خواهد بود – شایعه

PlayStation 5 Pro می تواند با 2 ترابایت حافظه عرضه شود. احتمالاً سیستمی آرام و باحال خواهد بود – شایعه

طبق شایعات منتشر شده در فضای مجازی، PlayStation 5 Pro ممکن است با 2 ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه شود.

در آخرین قسمت پادکست Broken Silicon، قانون مور مرده است نشان داد که آنها یک Devkit PS5 Pro را دیده‌اند. و تایید کرد که با 2 ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. در حالی که فضای ذخیره سازی ممکن است برای سیستم خرده فروشی کمتر باشد، این واقعیت که مایکروسافت در حال عرضه یک Xbox Series X با 2 ترابایت فضای ذخیره سازی است، نشان می دهد که سونی می تواند همین کار را برای سیستمی که در واقع یک سیستم بازی پریمیوم است انجام دهد.

در یک یادداشت مرتبط، PlayStation 5 Pro احتمالاً یک کنسول بی‌صدا است که خنک کار می‌کند. طبق قانون مور مرده است، دکیت از همان کانکتور برقی که مدل پایه استفاده می کند استفاده می کند، به این معنی که سونی قرار نیست سیستم را فشار دهد و همان مصرف برق را حفظ کند. این، در ارتباط با افزایش ترانزیستور نسبت به مدل پایه، باید سیستم را آرام و خنک کند.

پلی استیشن 5 پرو به سرعت به یکی از بدترین رازهای حفظ شده در بازی در سال 2024 تبدیل شد. پس از ماه ها شایعه، ما خودمان شنیده از یک توسعه دهنده بازی های ویدئویی که کنسول Unreal Engine 5 را بهتر اجرا می کند، و گزارش های متعدد از منابع دیگر اساساً تایید می کنند که سیستم واقعی و در حال آینده است. طبق گفته جف گراب، این سیستم همچنان برای عرضه در سال جاری برنامه ریزی شده است، اگرچه زمان های افشا هنوز ناشناخته هستند.

پلی استیشن 5 پرو هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. به محض اینکه سیستم بیشتری وارد شد، شما را در جریان خواهیم گذاشت، بنابراین منتظر آخرین اخبار باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا